Zdeněk vystudoval ekonomiku a management na Fakultě dopravní ČVUT a již během studia začal pracovat pro velké zahraniční značky. Profesně se orientoval na práci s produkty na trhu, budování prodejních kanálů a obchodních partnerství.
Na českém trhu úspěšně rozjel skupinu produktů pro domácí zákazníky amerického softwarového giganta. Pro rodinnou značku z Kalifornie vybudoval na českém trhu od počátku prodejní kanál přes maloobchodní řetězce, společně i s potřebnými obchodními vztahy. Vedl českého výrobce a distributora dodávajícího své zboží zákazníkům po celé Evropě. A ikoně domácí perlivé vody, izraelské značce SodaStream, pomohl v krizi najít novou tvář a cestu k zákazníkům na českém, slovenském a maďarském trhu.
Díky výsledkům byl zván jako řečník na konference v zahraničí a z Izraele přivezl cenu za kreativitu. Jeho zkušenosti a schopnost obstát na trhu prověřila i profesní certifikace u České marketingové společnosti, kde obhájil práci na téma jedinečné konkurenční výhody a odlišení se na trhu od konkurence.
S nasbíranými zkušenostmi se Zdeněk vydal na dráhu do světa realit, kde vidí svojí přidanou hodnotu ve svém přístupu k obchodní spolupráci, za který se mu pravidelně dostává vynikající zpětné vazby od jeho klientů.
Na realitách má rád ten okamžik, kdy koupí nemovitosti začínají příjemné starosti se zařizováním a plánováním nového života pro přicházející majitele, ale i nový příběh v historii nemovitosti samotné. A jelikož počet nemovitostí, které si v životě kupujeme pro sebe je značně limitován, rád dodá své zkušenosti a bude mu potěšením být nápomocen vám a vaší nemovitosti s hladkou změnou majitelů.
Pustit se do prodeje nemovitosti se Zdeňkem Vám bude dávat smysl, pokud:
Ve volném čase se Zdeněk rád věnuje hře na saxofon, vystudoval amatérskou divadelní režii a je spokojeným majitelem paddleboardu „Sunset“ („Západ slunce“) pro podvečerní vyjížďky při západu slunce po rybníku.
Hovoří česky a plynně anglicky.